POVÍDKY, KTERÉ SE ZDE OBJEVUJÍ JSOU Z MÉ VLASTNÍ TVORBY! POKUD BY JE NĚKDO CHTĚL NĚKDE UVEŘEJNIT, TAK JEDINĚ S MÝM SOUHLASEM!

ZADEJTE MI NĚJAKÁ SLOVA A JÁ NAPÍŠU DRARRY DRABBLE!

TÉMATA - NAPIŠTE MI NĚJAKÉ! BABIČKA TATÍNEK

Děkuji za každý Váš komentář :)

SHRNUTÍ CELÉHO ČERVENCE.

7. září 2017 v 19:04 | cincina |  Píšu
Čaute všichni! Takže to bude tak, jak jsem to řekla a deníčkový článek vydávám za celý červenec. Přijde mi to lepší, než to psát se zpožděním, protože pravdou je, že v létě moc nestíhám (i když jsem nestíhala i dřív). Pokud se to osvědčí, tak bych to možná zavedla nejenom pro letní měsíce, aspoň bych se od deníčkových článků odpoutala, protože jak jsem nestíhala, tak jsem v posledních asi dvou měsících (zhruba od května, možná i dubna) přidávala jenom deníčkové články, na nic jiného mi nezbyl čas. Ale dost bylo řečí, pojďme na to! :)

Týden od 3. do 9. července! :)

První prázdninové pondělí mě čekala spousta vyřizování. Hned brzy ráno jsem měla schůzku na úřadě, z úřadu jsem jela na pojišťovnu, pak na poštu něco zaplatit a nakonec pro měsíčník, kde ale měli zavřeno, takže jsem si tam musela zajet odpoledne :D Takže hodně akční dopoledne a pak i odpoledne.
V úterý jsem šla do práce na ranní směnu, ale moc zboží nepřišlo, takže namáhavější práce bylo méně. Nicméně i přesto jsem byla docela unavená, protože mě každý potřeboval a všichni po mě neustále něco chtěli :) Odpoledne jsem byla doma a odpočívala :D
Ve středu jsem měla jít se svou nakupovací kamarádkou, ale klasicky to nevyšlo... vlastně jsme se nijak na ničem nedohodly, tak jsem na ni nečekala a vyrazila s našima na chatu, počasí bylo nádherné, tak jsem se opalovala a koupala :) Večer jsme jeli domů.
Ve čtvrtek jsem měla dopoledne jízdy. Už to jsou jízdy navíc, které si přikupuji, protože se mi blíží zkouška. Řekla bych, že mi to šlo, i když nějaké chyby jsem dělala. Pak jsem s našima jela na oběd, dali jsme si zákusek a nakupovali nějaké věci na dovolenou :) Takže příjemně strávený den :)
V pátek jsem opět vstávala do práce. Vůbec se mi nechtělo, protože mi bylo jasné, že přijde hodně zboží, když v úterý nepřišlo skoro nic. A také se tak stalo. Ale zvládla jsem to a práce mi alespoň utekla :) Odpoledne jsem měla jít s kamarádkou pro lístky do divadla, ale nevyšlo to a já ty lístky sama kupovat nebudu že... každej hezky za svoje, pak by mi to odřekla, nedala mi peníze a nevím, co všechno. Tohle si vždycky hezky hlídám, nenechám se sebou zametat :)
V sobotu jsme ráno vyjeli na chatu, ale přepadl nás déšť. Ale stavili jsme se do obchodu pro jídlo, já si koupila i nějaké dekorace do pokoje v Kik, to vám všechno ukážu. A odpoledne jsme ještě vyrazili na nějaké nákupy na dovolenou :)
V neděli jsme vyjeli ráno na chatu a tentokrát bylo počasí nádherné, takže jsem se opalovala, koupala, relaxovala... to bylo skvělé! :) Vydařený den! :)

Týden od 10. do 16. července! :)

V pondělí jsem byla konečně doma a měla čas si odpočinout, protože upřímně... měla jsem toho dost :D Navíc jsem se začala pomalu chystat na dovolenou, ale převládal ten odpočinek :)
V úterý to probíhalo podobně, akorát s tím rozdílem, že jsem na nějakou chvíli vylezla ven, ale odpoledne se balila na dovolenou, takže trošku cestovní horečka u mě :D Trpíte cestovní horečkou nebo jste v pohodě? :) Já jsem vždycky z cesty nervózní.
Ve středu jsem chtěla vstát cca ve čtyři, ale zřejmě jsem spala tak tvrdě, že jsem zaspala budík :D Tomu říkám spánek. Musela mě vzbudit mamka, ale i tak jsme vyjížděli celkem brzo. Po cestě bylo pár zastávek na pumpách a takovou větší zastávku jsme udělali v Hradci Králové. Moc krásné město, nikdy předtím jsem tam nebyla :) A naše cílová destinace byla Praha, kde jsme dojeli cca ve dvě hodiny, ubytovali se v hotelu a potom šli na Václavák, Staromák, Orloj a Prašnou bránu. V podvečer se tak strašně rozpršelo, že jsme utíkali do hotelu :D Naštěstí jsme byli kousek, protože jsme v té době byli na cestě zpátky.
Ve čtvrtek jsme vyrazili na Karlův most, Kampu a tam do Werichovy vily, která se otevřela pro veřejnost a já se tam chtěla moc podívat, tohle je moje taková deformace (nebo já osobně tomu říkám úchylka). Na jednu stranu se mi to líbilo, ale na tu druhou se mi nelíbí jak rýžujou peníze na jeho jménu. Ale to je věc názoru. Potom na nás čekal Pražský hrad (řeknu vám, že takové kontroly jsem tam nikdy nezažila a to jsem tam byla už asi potřetí) a katedrála sv. Víta. Pak jsme zašli na jídlo, do hotelu a odpoledne jsme vyrazili do víru velkoměsta :D
V pátek nás čekal hlavní hřeb - výstava Gott, my life, o které jste určitě všichni slyšeli, protože se o tom mluví všude :) Výstava, která mapuje šedesátiletou kariéru Karla Gotta. Musím říct, že se mi to líbilo strašně moc! :) Bylo vidět, že si s tím dali záležet a přípravy musely být obrovské. Mají můj obdiv, že se jim to takhle povedlo :) Pak jsme si šli koupit nějaké jídlo na zpáteční cestu a chtěli jít na Vyšehrad a Slavín, ale ten nějak nevyšel. Tak jsme se vrátili na hotel a po obědě jsme zase vyrazili do velkoměsta :) Vyrazila jsem i na vlastní pěst, okoukla Národní divadlo, Tančící dům a ta panorámata... ta jsou úžasná!
V sobotu jsme během dopoledne vyrazili směr Olomouc. Samozřejmě jsme po cestě zastavovali a takovou větší zastávku si udělali na Kunětické hoře a Perníkové chaloupce (opravdu se to tak jmenuje, pokud to neznáte, tak googlujte :D). Do Olomouce jsme dorazili odpoledne, ubytovali se a šli se podívat na náměstí. Chtěla jsem vidět Sloup Nejsvětější trojice, to se mi povedlo a je to nádherný! Na náměstí jsme si dali tradiční jídlo tvarůžky (mňam :D) a najednou byl večer.
V neděli jsme už razili opravdu domů. Během dopoledne předali pokoj, ale po cestě zpátky jsme se zastavili na Svatém Kopečku u Olomouce, to byla povinnost! Řeknu vám, že to bylo nádherný. Úžasný výhled, krásná bazilika... a dokonce jsem našla dům Jiřího Wolkera! :) A domů jsme přijeli nějak po poledni, totálně vyčerpaní. Na to, že to byla dovolená, jsem přijela úplně grogy a unavená... ale akční dovolená jednou za čas musí být, protože poznávat nová místa je přece krása! :)

Týden od 17. do 23. července! :)

V pondělí mě nečekal odpočinkový den po dovolené, ale hezky jsem zajela do pracovního procesu. Takže jsem se vůbec nevyspala, ale vstávala do práce. Tam to byl masakr, protože pondělí, zboží tolik, že nás to zavalilo a nemělo to konce. Ale zvládla jsem to! A odpoledne jsem se už začala učit do autoškoly, protože mě čekají závěrečné zkoušky. Tenhle týden bude celkově plný povinností a práce. Takže sice budu v zápřahu, ale v takovém tom, jak ho chcete mít za sebou :D Protože komu by se chtělo v létě pracovat a učit se? Ale v pátek to už bude za mnou a mám naplánované akce s kamarádkami... původně jsem si myslela, že to zmáknu během tohoto týdne, ale pak mi došlo, že mám co dělat, abych to zvládla, takže kamarádky musím posunout :D
V úterý zase práce, zase hodně zboží... no katastrofa. A odpoledne zase učení :D
Ve středu jsem měla dopoledne další kondiční jízdu v autoškole a bylo to v pohodě, věřím si, takže snad to zvládnu! A odpoledne jsem se hecla a zvládla všech 800 otázek z autoškoly. To chce potlesk. Teď jsem úplně vyždímaná.
Ve čtvrtek jsem se učila během dopoledne a opět jsem si zopakovala všechny otázky. Pro sichr. V tomhle jsem zodpovědná, někdy možná i blázen :D A odpoledne jsem měla další a poslední kondiční jízdu.
V pátek mě čekal den D. Nebo ne, nechci tomu tak říkat :D Prostě závěrečná zkouška v autoškole. Sraz byl už o půl sedmé -_- Takže vstávání katastrofální. Navíc počasí bylo totálně na hovno, liják byl už od rána. A to chcete v dešti stát venku a koukat se pod kapotu auta :D Test byl až po osmé a měla jsem ho hotový rychle a úspěšně splněn :) Jízdy už byly horší :D Jako takhle. Abyste si nemysleli, že jsem úplně marná :D Myslím si, že řídím dobře, akorát mi nepřálo štěstí a okolní vlivy. V takovém dešti řídit nechcete :D Ale nechci se vymlouvat na počasí. Prostě to nevyšlo, tak to zkusím příště :) Odpoledne jsem potom jela pro lístky na koncert, tak jsem si spravila náladu :D
V sobotu dopoledne proběhl generální úklid, musela jsem pomáhat mamce :D A pak jsme jeli na chatu a byli tam až do neděle, protože se počasí opět pokazilo. Jinak samozřejmě opalování a koupání! :)

Týden od 24. do 30. července! :)

Poslední červencový týden byl trošku pohodovější :) Vrátili jsme se z chaty, takže v ponděli jsem udělala obrovský generální úklid, protože už to můj pokoj potřeboval :D (Dlouho jsem neuklízela, nebyl čas :D) Takže mi to zabralo skoro celý den, protože já jsem taková, že si mezitím dělám i přestávky, venčila jsem, vařila si oběd a takhle :D Paradoxem je, že jsem si chtěla odpočinout a nebylo kdy. Takže jsem se rozhodla, že si pro sebe vynahradím úterý, kdy opravdu nebudu nic dělat, budu doma, poflakovat se a jednoduše si vyhradím čas sama pro sebe :) Už jsem to potřebovala. Navíc počasí pondělí a úterý nic moc (pokud mě paměť nešálí, ale ve vedrech doma nesedím, takže se určitě ochladilo :D)
Ve středu jsem vyrazila na nákupy s kamarádem, se kterým jsme se také nějakou dobu neviděli (asi dva měsíce? :D) Bylo to skvělé jako vždycky, udělali jsme si ostudu jako vždycky, nasmáli se a hlavně nakoupili si krásné věcičky, všechno ukážu, až konečně rozjedu hauly :D
Ve čtvrtek jsem měla jít s dalším kamarádem, ale nějak to nevyšlo, tak jsem byla během dopoledne doma a odpoledne šla do hospody posedět na cider :D
V pátek jsem byla se svou nakupovací kamarádkou, takže jsem si zase nakoupila nějaké věcičky, které jsem potřebovala a nechtěla jsem se kupovat s kamarádem. Protože některé věci musíte koupit s holkou a ne s klukem :D Užily jsme si to, protože jsme se také viděly po delší době, nějak nám to časově nevycházelo :) Takže to bylo skvělý :)
V sobotu jsme brzy ráno vyjeli na chatu, koupání a opalování. A v neděli to samé. Začalo zase tropické počasí, takže program byl jasný :D Bez bazénu ani ránu :D Dočetla jsem knížku, rozečetla novou... a takhle no :D

Doufám, že si to shrnutí alespoň někdo přečetl celé a také doufám, že jste si užili červenec stejně jako já! :D Pro mě skvělý měsíc plný zážitků a nových zkušeností! :)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Ev. Ev. | Web | 7. září 2017 v 21:41 | Reagovat

Na konci července trochu zapršelo no, pamatuju si to, měla jsem dovolenou :D Jo, u mě byl červenec docela zajímavej, už jsem se pochlubila u sebe na blogu :D Jinak u tebe to zní dost pozitivně, to jsem ráda :)

2 Kerr Kerr | Web | 7. září 2017 v 22:18 | Reagovat

No co, deníčkovské příspěvky jsou stejně nejlepší! :D Taky jsem si udělala výlet po Praze, sice sama, ale prošla jsem téměř stejná místa, jako ty s rodinou. Dál jsem se bohužel nedostala, ale aspoň budu zase bohatá z brigády..:D

3 Andey Andey | Web | 8. září 2017 v 20:28 | Reagovat

Dočteno do konce. Měla jsi červenec opravdu hodně nabitý. Já jsem byla na soustředění a pak se válela doma, jezdila na výlety ... Celkově jsem si užila pohodové prázdniny.

4 Anička Anička | Web | 9. září 2017 v 17:04 | Reagovat

Panejo takové akční prázdniny :D Je super, že sis to užila. Deníčky mám stejně nejradši. Občas mám také pocit, že si na dovolené neodpočinu :D

thewaybya.blogspot.cz

5 Sandra Sandra | Web | 9. září 2017 v 18:36 | Reagovat

mala si to dosť nabité, ale dala si to:D
do Prahy by som sa tiež rada vybrala, tam je to tak nádherné♥

6 Natálie Natálie | Web | 9. září 2017 v 20:35 | Reagovat

cestovní horečky od jisté doby netrpím.. jen nesnáším balení.. takže jsem i na letošní dovolené balila vždy až ráno ten den co jsme odjížděli.. :D ten výlet musel být moc krásný... :) .. jsem ráda že mě na jízdy vyšlo pěkné počasí a mě to vyšlo na poprvé :) takže už jsem pak neměla žádné stresy.. :) tak přeji hodně štěstí při dalším pokusu :) ..

7 Lola-J Lola-J | Web | 10. září 2017 v 11:58 | Reagovat

Teda, jako vždy to máš takové pestré :D no, kdybych měla popsat své zážitky, tak je asi spletu, tento rok mi splývají skoro všechny dny dohromady!

8 *Shock *Shock | Web | 10. září 2017 v 16:58 | Reagovat

Já bych dala spíše týdenní deníčky, ale je to na Tobě :).

Cestovní horečkou netrpím, já si vždy připravuji věci hoďku před odjezdem a ještě mě k tomu musí kopat máma :D (čti- ječí, řve ať už to jdu udělat:D).

9 Siren Siren | E-mail | Web | 13. září 2017 v 15:26 | Reagovat

Máš v tom pěkný pořádek :D a super zážitky jinak :). Léto bych hned vrátila.

10 sugr sugr | E-mail | Web | 15. září 2017 v 18:53 | Reagovat

Jéje takových zážitků... ;-)

11 Michelle Michelle | Web | 16. září 2017 v 13:02 | Reagovat

Taky z dovolených jezdím zásadně unavená :D výlet do Prahy musel být super,taky se tam chci brzo podívat na delší dobu než na jeden den :)
Vypadá to, že v práci jsi měla docela frmol, ale aspoň ti to uteklo :) A je vidět, že jsi si prázdniny snažila užít naplno :)
Líbí se mi tvoje deníčky a takhle v měsíci je to taky dobré :) těším se na srpen :)

12 Jull Šebková Jull Šebková | Web | 22. září 2017 v 22:46 | Reagovat

To s těmi lístky do divadla naprosto chápu, já taky neplatím takhle za lístky atd pokud doopravdy tomu člověku fakt na 100% věřím. :D
Já jsem taky vždycky z cesty hrozně nervózní. :D
Praha ja absolutně nádherná a hrozně si přeji, abych tam trávila toho času přeci jen o něco víc než do teď. :D
To s tou autoškolou mě mrzí, to se občas něco takhle prostě pokazí no. :/
Můj červenec byl takový nic moc no, viděla jsem pár kamarádek, jinak jsem byla v práci a vlastně nic moc nedělala. :D a to samé srpen. :D

13 nika nika | Web | 23. září 2017 v 20:44 | Reagovat

Tyjo, já obdivuju, že si to všechno pamatuješ :D Já už ani nevím, co jsem dělala v srpnu, natožpak červenec. Ale vypadá to, že ty měla červenec takový phoodový a užitý :) ten výlet do Prahy musel být super, taky bych si měla projít všechny ty pamatáky. Když tu člověk bydlí, docela to ignoruje a to je hrozná škoda :D

14 Karu Karu | E-mail | Web | 25. září 2017 v 17:35 | Reagovat

To zní jako fajn měsíc. :-)
Já jízdy v autoškole dělala taky na dvakrát, protože se mi podařilo se rozjet na dvojku, a ani mně to nedošlo, i když auto zarachotilo. :-D A mít zrovna liják je fakt pech. :-|
Na hauly se těším! Nejvíc asi na ten z kik! :-)

15 gothic-sisters-of-hell gothic-sisters-of-hell | Web | 4. října 2017 v 16:36 | Reagovat

jáměla blbý léto, ale ted je to ještě horší

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.